16 Mayıs 2012 Çarşamba

Urla Vera Melissa da Super bir kahvalti.


src="https://lh6.googleusercontent.com/-3BbLB28hOGI/T7LKte9WW5I/AAAAAAAAHEw/FAcfBrAqrvQ/s640/blogger-image--1297520456.jpg" />
Bu yil anneler gununde annelerimizi aldik kahvalti icin arkadasimin yeni actigi restorani  gormeye denemeye gittik ve  arkadasim mekani ikiyil oncesinde planlarken bana ne anlattiysa hayata gecirdigini gordum kararliligini takdir ettim.Ince zevkiyle dekore ettigi ic mekana yemyesil bahcesine hayran oldum.Iki saate yakin uzuuunnn upuzuuun kahvalti yaptik butun gelen herseyi yedik tabaklari tertemiz geri gonderdik bi de bize pisi yaptilar en ozelinden arkadas torpili:)) o gun aksam yemegi bile yiyemedim artik nasil yediysek.Ekmeklerini kendileri yapiyorlar  kuru domatesli zeytinli, domatesler on taraftaki bahceden arkadasimin babasi yetistiriyor.Bahcede karpuz bile yetisiyor toprak cok bereketli masallah.
Cesmealtina ulasan Urla agacli yol uzerinde Vera Melissa sol tarafta .Ben birde urla iskelede Yengec balik restorani severim nasil guzel meze yapiyorlar bi de cig deniz urunlerini cok guzel marine ediyorlar   aggghhh  agzim sulandi canim Miller cekti ahtapot salatasiylan ne alakaysa .....
Begenmeseydim valla adini bile anmazdim reklamsa reklam aa napayiim.Gidin yiyin  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder