14 Ocak 2011 Cuma

Anne- Baba Ol Gel Etkinligi

Aralik ayinda hemen hemen hergun bir etkinlik yapildi Sare'nin okulunda.Pijama partisi,Yeni yil Partisi,Jimnastik gunu,Anne Baba ol gel partisi.En heyecan uyandirani anne kiyafeti giydigi gundu.ojeler surduk sanki anne ojesiz gezmezmis gibi:),kolyeler,bilezikler omuzlara kadar cikti ama mutluyduk..En sevdigimiz olmazsa olmazimiz firfirli etegimiz,capraz cantamiz,sanki annemiz normal hayatta boyle rukus de onu taklit ediyoruz..Takmam ben fular ,sevmiyorum bogazima bisey dolamayi,hele sonbahar gelince boynuna bez dolayinca kendini sofistike bisey oldum zannedenlere cekinmeem gulerim.Laf laf acti yine su moda bloglarina bakmadan edemiyor bi o kadar da saydiriyorum yazdiklarina fotolarina.Zannedersin cok refah bir ulkede yasiyoruz hoop alisvris dedinmi hepimiz ilk Beymen'e kosuyoruz,Hepimiz choo ayakkabi alabilecek kudretteiyiz.Botteganin bu sezon kreasyonunu gormeden alisverise cikamayiz.Ama cik sokaga herkesde ayni taklit LV canta nooldu yazarken hepiniz zenginsiniz,alisverise gelince Zara,H&M den baskasi agir geliyor.Birde sozlesmisler giyn kusan yere diz cok ,ya da bacaklari carpittirarak poz ver ahaaaa bu da moda fotografi.cozdum ben iste bu olayi ,yapayim bi moda blogu resimlerimde yuzume de maske ,cicek bocek ciziktiririm,onemli sahsiyeti yuzu taninmasin hesaaabi.Ne masum baslamistim yazima anaokuluna gidiyoruz diyecektim,parti diyecektim,hos hos ,cizittirecektim,icime moda seytani girdi,Prada pabuclarim ayagima vurdu aklim nerelere kacti tuhh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder