16 Şubat 2010 Salı

SINIR

Bir sevgililer gunu vukuatini daha atlattik.Uzeri fiyonklu 4x4 gorup sinir olanlar,taksitli pirlanta alip hediye edenlere verip veristirenler,vay gercek sevgi boylemi olur muslar.Kitlesel yapilan herseye karsiyimcilar.
Size ne ya isteyen kutlasin , acsin sampanyasini gitsin kirmizi mumlu kalpli masalarda yesin yemegini.Ama yok nedir sevgililer gununu kutlamaya karsi olan kitledenseniz gercek sevgi size gore asla pirlantayla,pahali ciceklerle,armaganlarla olmaz.Nesi kotu nesi ayiptir bunun.Simdi sevgilim bana sirf pahali hediye aldi diye(ki yok oyle bisey,birlikte bile degildik  sevgililer gununde) biz gercek sevgiyi paylasmiyor mu olacagiz.Birbirimizin gozunun icine baktigimizda burnumuzun ici asktan titriyorsa bile tuketim kulturunu korukledigimiz icin sirf bu yuzden gercek ask degil mi yasadigimiz.
Ay ben karsiyim,kutlamiyorum sekerim...O zaman arama anneler gununde anneni de goreyim hadi o da tuketim kulturu,o da kitlesel sevgi gosterisi gunu.Sinirlandirarak kendinizi gercek sevgi,mutluluk ve ya her neyse adini koydugunuz sey kendi yalaniniza ordugunuz kiliftir aslinda.
Yoksa bakin yazilanlara; herkes ruh guzelligine onem veriyor,herkes belgesel izliyor sadece,herkes dogayi koruyor,paraya onem veren insan yok yani o derece yalanlariniz.
Kendi sinirlarinizda zavallilasiyorsunuz.
Tamam ben de guluyor ve cocuksu buluyorum oyle billboardlara seni seviyorum vs.yazanlari.Ama su bir gercek ;sevginin ,askin binbir tarifi ve sekli var.Kim nasil ifade ediyorsa kendini,siz begenmesenizde iste ASK odur.
Bir zamanlar loving you sakizlari vardi icinden ask...budur karikaturleri cikardi...ask sevdigine cicek vermekti,hastayken corba yapmakti,seni seviyorum demekti,ona ait olan seyleri sevmekti.
O sakizlara da kizin o halde cocuklugumuzu zehirledi bize ogretilmis asik olma rituelini yasatti diye hadi bakiyimm sizi yalanci  sosyal boceklerrr sizi.....
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder