25 Şubat 2010 Perşembe

Sanat


Yukari da resmini gordugunuz sanatci kardesimiz, Jakarta Pasaraya alisveris merkezinde hic de ozel olmayan bir kosede sanatini icraa etmektedir.Kendisinde 1gram sanatci kaprisi gorulmemistir.
ne yapmaktadir bu guzel insan;sepetinde bulunan geri donusumsel bez ve kumas parcalarini kirpip elde ettigi boyali kirpiklarla tablo yapmaktadir,kirpiklari yapistirici yardimiyla resime tutturmaktadir.
Posted by PicasaBu kadar basit!!!
Dalga gecmek icin soyledigimiz Gora alintisi Turk atasozumuz"bunu yapan kor oldu" iste neredeyse bu kardesimizin yaptigi is icin gecerlidir.
Iste simdi diyorum ki soyle tek bir uyduruk tv dizisinde rol alip sonra oyunculuk yurek ister vs.gibi roportaj veren ve yaptigi isi abartip ne kadar emek verdigini gozumuze batiran,her dergiye ,gazeteye ayni soylemlerle ve cumlelerle roportaj vermekten cekinmeyen, sanatci kaprisli insan evladina takdimimdir.
Bak gene durduk yere sinirlenmisim.Ama yazarak aliyorum hirsimi,zararim yok kimseye.Az bilgi alayim memleketimden diyorum,heryerde dizi oyuncusu roportaji.Kizdirmasinlar beni..
Tam bitirmistim ki yazimi simdi hatirladim bir ara sanatci durusu diye bisey tartisiliyordu sevimli ulkemde.Hala biraktigim gibi sanatci sanatci duruyorlar mi acaba?
Onceden bu tarz yazi yazanlara da kizardim,sen kimsin de boyle giydiriyorsun onune gelene diye,ama simdi anlamlandi kendim yapmaya baslayinca.Bunyedeki rahatsizligi disari atmak ferahlatiyor insani :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder