1 Ekim 2012 Pazartesi

Sonbahar gezmeleri

Sonbahar geldi bir huzun coktu diyemeyecegim hava hala cok sicak plajlar dolu gunes cayir cayir yakiyor bugun itibariyle Ekim ayi olmus ama sonbaharin sadece adi var.Ama biz son ishal ve kusma salginina yakalandiktan ve atlattiktan sonra plaj deniz mevsimini kapattik.Artik daha doga temali kulturel turlar atmaya basladik cocuklarla ne kadar oluyorsa?
Sirince Koyu Izmire disaridan gelen miafirlerimizi nereye goturelim telasiyla hep ilk tercihimiz olmustu simdiye dek ama bu hafta misafir gelmesini beklemeden cekirdek ailemizle gittik.Eskiye oranla daha bir turistik daha bir kalabalik geldi bana.Ve bu sefer saraplardan uzak durduk.Ben hala emzirme doneminde oldugumdan pek de canim istemedi.Giderken otoban yerine eski torbali yolunu kullandik ve yol uzeri Yoruk Ali kahvalticisina girdik.Disaridan temiz gorunen bir mekandi denenebilirdi.Menemen soyledik ve ici ciziklerle dolu bir teflon sahanda pismemis yumurtali olarak sunuldu.Evde teflonda en ufak bir cizik gorunce tavayi cope atan bana yapilmamaliydi bu olamazdi hayirdi nayirdi nolamazdi.Sakinan goze hep mi cop batardi?Sirince de Pervin teyzeye gidip kurufasulye yiyecegim diye tutturdum ama orasi da temizlik ve hijyenle ilgili pek bir umursamazdi ne bizi ne baskalarini.oyyyyyyyyy hani bu ne guzel gezdim yedik ictik hayat ne hos yazisi olacakti ama olamiyor.
Ama kilise cikisinda koylu teyzeden eksimaya koy ekmegi aldim ki mmmm mis .
Oraya kadar gitmisken bir de Kusadasi yapmadan donulmez dedik.Benim icin gecmisde her gidisimde pek de hos anilari olayan Kusadasini sevdim birazcik.
Her gidisimizde ya arabamiz bozulur ya trafik cezasi yeriz ya cekici arabamizi ceker ya da yanimizdakilerden biri birileri sarhos olurdu vb sebeplerden pek gitmem ve pek sevmem Kusadasini.
Denizi kokladik bol bol.....
Iste boyle bir pazardi dostlar yediklerimin disinda hersey guzeldi.Acayim bi restoran hayalim depresti yine.Kimler ne sacma mekanlar isletiyor ve insanlar nerelerde ne sacma seyler yiyor ve para harciyor diye dusundugum zamanlarda mutemediyen depresen restoran acma hayalim yine basroldeydi.
Hadi buralar boyle cumartesi gunu Kitchenette'de yedigim sevimsiz noodle ve tatsiz salata ve daha onceki haftalarda ici cig sunulan hamburger ve ben niye hala inatla oraya yemege gidiyorum?
 
Bence siz sadece fotograflara bakin ve bu yaziyi okumayin iciniz bulandirip keyfinizi bozmayin .
Ne guzel fotograflar ama di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder