15 Şubat 2011 Salı

Fall in love with Blue Dress........

Yok ben anlamam modadan.
Bu elbiseyi gorunce gonlum kaydi,icimde bir kiprasma oldu ,ona sahip olmaliyim hissiyati beni esir etti.Cok sevdim ne yapayim.Boyle hissiyatlar genellikle ayakkabiyla aramda sikca kuruluyor fakat elbiseyle de olabiliyormus demekki.
Blumarine yaz kolleksiyonundan fiyati umurumda degil eminim etiketi gorunce ac yatan sokak cocuklarini dusunecegim,sokak kedileri icin bile haksizlik yaptigim icin uzulecegim..,Kumasina dokununca alacagim haz ayni anda izdirap olacak,bunca yoksulluk haksizlik varken ortak olma; acimasizlarin tarafinda olma diyecegim.Askimi sevdami kalbime gomecegim,usul usul akan gozyaslarimi silerek iyi ki modanin esiri,tutkunu degilim diye sevinecegim.
Yaz da geliyo bisuru dugun var kafesli siyah ayakkabilarimla ne guzel olurdum saclarimi da at kuyrugu yapardim..
Zaten etek boyu cok kisa olmaz olamaz,kocam dunyann lafini eder,artik 35yasina giriyorum oyle zittirik kisa elbise giyemem anneyim de ayni zamanda...
Yanliz kalmak istiyorum gel-gitlerimle ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder