9 Aralık 2010 Perşembe

gezici terzi,egzotik seyler vs...

Endonezya'da Tangerang 'da evden ise giderken sagli sollu yemek tezgahlarina tam alistim sasirmiyorum derken,,bu bisiskletli terziler sasirtti beni.Ve hepsinin onunde  levis yaziyor, genellikle kot pantolon pacasi kisalttiklarindan midir acaba? Orada kaldigim surece onlarca defa gordugum bu gezici terzilerin fotografini cekemeden donmustum.Tesekkurler Amine sayende kayit altina alabildim bu ilginc goruntuyu.
ozledim galiba islak ve pasakli tezatlar ulkesi Endonezyayi.
Gecen gun yine krupuk kizarttim dibinde azicik kalmis Sambal Manis sosuna batira batira yedik ailecek,Her basim agridiginda ve  biyerlere carptigimda morarmasin diye surdugum Caplang'in kokusunda hep hatirliyorum  Endonezyayi.. Kocam ilen her tatil planinda araya sokuyorum Baliye gidelim diye ama kocam tarafindan benim kadar heyecanla karsilanmiyor bu teklifim.
Mis kokulu mangolari,daldan koparip yedigim rambutanlari ,ici su dolu Star Fruit,utanmasam Durian'in kokusunu bile ozledim diyecegim..
Balli balli Mangisler,garip kokulu hos tatli Salak meyvesi,suyunu kahvaltida  ictigim Guava ayy ben pek ozlemisim yaw itiraf ediyorum.
Kisa bir egzotik meyve turu yaptirdim kendime simdi kalkip mandalin yiyim bari sifa niyetine...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder