25 Aralık 2009 Cuma

Yati Abla ve Uzuuunn Fasulyeler


Evimizdeki yardimci Yati Abla.

Elinde tuttugu da Endonezya fasulyesi, saniyorum 1bucuk metre kadar var.Ama nasil taze; cig yedik birkac tanesini ve sonra Yati abla bana bol baharatli ve sarimsakli fasulye sote yapti yanina da Nasi Puti ,bir de ben Turk usulu kofte kizarttim,cocuklar gibi sendik o aksam.Aramizda kalsin bir de dedikodu yaptik is arkadaslarim ile ilgili.Mevzu eglenceli olunca lisan problemi de kalkiyor ortadan bir sure sonra ingilizce mi,arapca mi,bahasa mi yoksa turkce mi konusuyorduk hatirlamiyorum.
Bu fotograf yerine nemlendirici krem brosurunun uzerindeki genc kadinin resmini koyup onu Yati olarak aileme tanitmami istedi kendisi:)
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. Gercekten dunya cok kucuk.. Daha birkac gun once blogunuzu tesadufen okudum. Bize en yakin Turk 50 km uzaklikta:)) Ama artik bir Turk komsum var.. sizi gordugume ve tanistigima cok mutlu oldum.. mutlaka goruselim Turkiye donusu haberinizi bekliyorum. simdiden iyi yolculuklar..

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler,10ocakta donuyorum,mutlaka arayacagim,simdiden mutlu yillar....

    YanıtlaSil