21 Ekim 2009 Çarşamba

heheyytt geri dondum

aa ne yazmisim oyle yok yazamiyorum yok fenayim:)

kendimi cok iyi hissediyorum.

3yil aradan sonra calisma hayatina geri donmus olmak tekrar solvent koklamak!!! deri tozu yutmak super biseymis.

ev beni bogmus, ev beni yutmus,cocuk buyutmek ne zormus.
ozguvenimin yerine gelmesiyle telafi edemiyorum tabi Sare'yi ozluyorum cok...
kaydettigim videolari izliyorum,resimlerine bakiyorum minik kelebegimin, askimmm diyorum telefonda o da bana anneemmmm diyor,icim eriyor ozlem oluyor,cosku oluyor,bana olanlar oluyor.

hayir bul bi is ulkende calis ,dunyanin oteki ucunda calismak da ne diyorum kendime ama sevdim ben Jakartayi.Uzakdogu mutfagini zaten severdim evvelden beri ,bi tek fazla karbonhidrata bagli kilo problemi yasarim belki biraz da sIk seyahat etmek etkiler beni.herseye razi olarak vermedin mi bu karari ebruuuuuuuu......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder