12 Aralık 2014 Cuma

Bencil

BEN 'i anlatmayi kim sevmez? Hep ben den bahsedelim ben ben'i yazayim , sonra benim istedigim yerde benim istedigim ben gibi yerlere gidelim; bana benlere benim gibilere doyum olmaz hic sIKIlmayalim,doyamayalim bi daha bidaha bahset kendinden diyelim.SAr basa tekrar dinleyelim.sonra az biraz bosluk bi sessizlik olsun hemen tekrar bana biraz kendinden bahseder misiniz mi dediniz, hemen anlatayim diye baslayalim. Derdin en buyugu acinin en afillisi, sevinclerin en buyugu hep ben tarafindan yasanmaktadir boyle biline ! Bilmeyen varsa ben bahsedeyim biraz kendimden anlarsiniz boylece.

1 yorum:

  1. öfkeli bir ben vuruşu.bakıyorum da gerçekten çok ben-merkezci olduk.Niye ayrı yazıyorum.Çünkü ben'i ortaya koyduk herkes merkezinde sanıyor.
    bir de ne var biliyor musun benim ifrit olduğum :'kendinden bahser misiniz 'sözünün çılgınlığında yatıyor hepsi.insanları yaşamadan sorgulamadan onun yerinde olsaydımcılarla başlayıp çizgide tüketme çabası...koskoca duyusal duygusal fiziksel kimyasal her açıdan bütünlenen insanvarlığını hoyratca harcanan kendinden bahseder misinciliğe soyunarak...
    ben olmanın kavramının bazı durumlarda ve insan megolamanysında suyu çıktı ve buna da özgüven denir oldu....
    aldım sazı elime susmak bilmiyorum ben.bu konuda da ne doluşmuşum meğer :-))

    YanıtlaSil