24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni bir yıla girerken



2012 güzel ve bereketli gecti.Taze annelik bahanesiyle bu yılı da çalısmadan evde geçirdim.Kucuk oglum ve artık pek de küçük olmayan kızımla oynadık,koklastik,bagristik,tepistik, Aile de herkes çok şükür sağlıklı ufak tefek sorunlar dısında hersey yolundaydi.Aileye minik bir kiz bebek daha katıldı büyüdük genişledik. Bu yıl sanki yaslanıyorum artık diye biraz panik oldum ama çabuk gecti,eski kiloma kavuştum ve üniversiteli kiz kıyafetleri giymeye devam ediyorum,hele bı kaç kisi cocuklarım olduğunu duyup şaşırip ayyy çok genc görünüyorsun falan diyince ohhh hemen geciveriyor yaşlılık bunalımı :) Bu yıl yeni dostlar edilmedim ama eski bir dostumu kaybettim ya da o kendini kaybettirdi. Bu devirde yasımız 40a yaklaşırken küsmek diye bişeyler olur mü bana ters. Kusmek icin bence karsindakinin parasına,malına ailesine bir kötülük edeceksin de irtibatı kesersin merhabanı esirgersin bu ne yani kimse kimseye muhtaç değil kimse yeri doldurulmaz değil benim kıymetlim ailemdir ama vahh paylaşılan onca değerli anıya.ya da degerini anlamayana konuşarak çözemeyene. Neyse yıl olmuş nerdeyse 2013 böyle hiç de hoşuma gitmeyen kapris mapris vs. Kırıldım ama o kadar da değil üzüldüm ama çok derin değil.demekki karşılaşınca inadından birbirine selam vermeyen o cahil tripcan moduna bağlamak bana da nasip olacakmış,vay banaaa yazık ... Sezen aksu nün çok sevdiğim şarkısı "ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem "yapis diyor sevdiklerine bırakma degerlerini deger verdiklerini ben denedim olmadı.riskli tabi sen bu niyetlerle deniyorsun karşındaki seni gurursuz falan da sanabilir misal telefonunu acmaz zanneder ki ilgilenmiyorum mesajı veriyor yok yaaa bok cis kaka . Neyse nerden geldiyse yıl biterken yazımın ortasına bu mevzuu. Yavrular etrafta koşup oynarken ben mutlu ve saglikliyken kocam beni ben onu seviyorken bu soguk kıs gunünde evimiz sıcakken yiyecek yemeğimiz varken çok şükür diyorum. Evinde soğukta oturanlar ve bir sonraki ogun için endişe duyanların olduğu bir dünyada bir coğrafyada yasıyoruz maalesef. Yeni yıl hepimize bereket ve saglık getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder