9 Kasım 2012 Cuma

Doğumgünü kartı

Yavruların doğumgünleri yaklasıyor :) birkac hatrısayılır yaratıcı blogdan kart yapan Bir arkadasımdan (burcuuu)
aldığım ilhamla ben de çalışmalara basladım. Malzemelerimi tamamladım . Çiçekli delgeçler , elişi kağıtları kırtasiyeye girince kendini kaybeden birisiyim.Aslında kumaşcıya girince de kaybediyorum, bi de ayakkabıcı var , takıcılarda da oluyo ben kendini kaybetmiş bi manyaaaam yaaa....

Ortaya çıkacakları bekleyelim o halde neler yapabileceğim hakkında ben de meraktayım!

2 yorum:

  1. Kırtasiye eşyalarını en de çok seviyorum,bilhassa defter ve kalem manyağıyım desem yeri,bir de çanta:)Ama ben bu manyaklığı seviyorum baksana en neşeli en sevimli en çocuksuz hallerimiz bunlarla varoluyor ve hayatımız bu küçük detayların mutluluğuyla taşıyor:-))Sevgiyle ve hasretle öpüyorum ,selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz manyaaaazz anlaşıldı

    YanıtlaSil