15 Kasım 2012 Perşembe

Cupcake,macaron vs...

Kisaca bu haftanin ozeti; Pazartesi gunü haftanın güzel geçeceğinin ilk sinyali geldi sabah erkenden icinde cocuklara özel yapılmış handmade doğumunu kartları,ailemize chiristmas yeniyil kartı ve doğumunu partimiz için gerekli olabilecek süsler ,mumlar,herbiseylerle dolu bir kargo Taaaa Hollanda dan!! bu kargo ve icerigiyle ilgili ayrıca bir yazı yazmalıyım. Kocam bana REyhan pastanesinden macaron almış Sürpriz degildi pek bı haftadır bana niye macaron almıyorsun diye cemkirikliyordum. Ben cupcake yaptım.sare çok mutlu oldu,cocuklardan bana bulaştı bademciklerim şişti. Saranın okulunda kutlanacak dogumgunu için davetiye hazırladım bitti sonunda .... En son halini haftaya postlarım artık Neyse ben susarım fotograflar konuşur bundan sonra...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder