26 Kasım 2012 Pazartesi

Birthday Party

Kızımın beşinci oğlumun ilk doğumgününü kutladık.

Endonezya,italya ve hollanda dan topladığım ve arkadaşımın hollandadan göndrrdiği party süsleriyle evimizi süsledim.
Kayınvalidem elleriylen börek açtı. Bana kalsa hazır yufkadan yapar geçerdim .


Pastalar için emek ve yol yaptım ama değdi çabalarıma şekilleri ve tadı süperdi.

Yavrular odayı dağıttı oyuncaktan halıyla kaplamdı heryer dans ettiler kıskandılar döküp saçtılar ve çook mutlu oldular.

Sonra partimize gelenlere kızım gibi gül , oğlum gibi baharat kokan koku kesecikleri hediye ettim.
Mutlu yıllar yavrularım canlarım canımın içleri, en mutlu yanlarım,mis kokulularım, sizin dünyaya gelmenize sebep olduğum için ben ne şaslı bir insanım.













3 yorum:

  1. Sizin bıdıkların da doğumgünleri kutlu, mutlu olsun.
    Su gibi tertemiz, faydalı, yumuşacık bir hayatları olsun, karşılarına hep şahane insanlar çıksın inşallah.
    Ne güzel hazırlanmışsınız. Herşey çok güzel gözüküyor.Ellerinize sağlık.
    Ve oğlunuzun ismine bayıldım.
    Hani o kadar bayıldım ki bir oğlum olursa adını Arın koymayı düşündüm şu anda :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler ,evde parti yorucu ama keyifli oldu.O halde size inşallah ikinci bebe oğlan olur.

    YanıtlaSil
  3. ne mutlu ne mutlu ! :))
    bir ömür boyu mutluluğunuz sürsün.Güzel yarınlarımız onlarla birlikte:)
    sen güzel ve özel bir annesin...
    ve ne incelik öyle gelenlere kesecik hediye etmek...şahane...güzel bir örneksin benim için:))

    YanıtlaSil