11 Kasım 2012 Pazar

5 çayı Alman pastası

Blog başlığında da belirttiğim gibi kategorize edilemeyecek kadar sacmaliyorum bu blogda. Moda,cocuklar,yemek tarifi,ayakkabı,diy kendin yaplar,gezi notları,mekan tavsiyeleri ya da yerden yere vurmaları . Yani ne iduugu belirsiz şaşırmış , ben gibi yani... Şimdi ise çok istek alan Alman pastası tarifim en yemek blogcusu tavirimla....
Malzemeler: pandispanyasi /keki için 3yumurta 1bucuk çay bardağı seker 1bucuk çay bardağı yoğurt 100gr margarin ama ben yerine 75grtereyagi koyuyorum margarine karşıyım 3cay bardağı un 1pk kabartma tozu Keması: Yarım kg tam yağlı süt 1yumurta 2kasik un 109grmargarin ben 50grtereyagi kullandım 6kasik toz seker 1caykasigi vanilya ekxtesi toz vanilin e de karşıyım kimyasal karışımlarla bozmayalım ağzımızın tadını di mı! Kekini karıştırıp 180dercede pişirin soğumaya bırakın. Keması/Mahallesi'si pisinde onu da hafif ılık kekin ortasına şurup üzerine elenmiş Pudra şekeri ile servis ediyoruz. Afiyet olsun hafta sonu mutlu geçsin..... Ps :Kremayi hem kekin icine hem ortasına sürerek klasik pasta da elde edilebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder