14 Mayıs 2012 Pazartesi

Ayiptir!! Ben yaptim siz yapmayin..

Konak pier de sinema seans saatini beklerken biraz yemek kitabi kurcalayayim inceleyip begenirsem satin alayim diye dusunurken ahanda buldum super bi tarif super bi kitap bol pastali ...cok pahali be anammm 30 pound 60 tl ye 10 tane pasta tarifi ;..(carptim olmadi boldum gene olmadi tut kocacim su kitabi bi foto alacagim ayip falan degil yaw onlar utansin .iphone super bi alet tarif tam okunuyor.:)) pastanin resmi yan sayfadaydi utandim cekemedim.deger mi bir pandispanya icin derseniz deneyeyim tarifi sonra bakariz.

2 yorum:

  1. laf aramızda bunu ben de yapıyorum.bir kitapta bir dergide bir şey mi gördüm,şak çekiyorum.Mağazada evde yapabileceğim takı ,aksesuar mı gördüm hemen eve gelip uyguluyorum.belki etik değil ama keyfine paha biçilemez;-)))takbindeyim pastanın:D

    YanıtlaSil
  2. Kan cekiyor demekki Şükocuuum) ben imternete alinti arak burak yapmaya da karsi degilim alsin kullansinlar benim fotolari faln helal hos oldu :)

    YanıtlaSil