18 Mart 2011 Cuma

saskinim

Bloglari acamiyoruz ,ama yeni kayit yazabiliyoruz.kimse okuyamayacaksa,buna neden izin vermisler ki.Sansurcu zihniyeti kiniyorum; suclularla ayni kefeye konuldugumuza inanamiyorum.
Suc teskil etmeyecek masum gezi yazilari yazacaktim :(
Digiturk'u arayip yaptiklari yanlis uygulamadan dolayi kampanya suremin dolmasiyla beraber uyeligimi iptal ettirmek istedigimi belirttim,gerekcemi acikladim,onlar da kendilerini anlatma telasindaydilar dinlemek istemiyorum dedim,ben yazamiyorsam;siz de konusamayin,anlatamayin derdinizi dedim.

2 yorum:

  1. yaz arkadasim sen, ben takip ediyorum. Bu ulke adam olmaz kimi neyi neden susturuyorlarsa bu dupeduz sacmalik..eninde sonunda duzelecektir umuyorum umut ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. o gun bu gun mus arkadasim,bu gun kavustum bloguma,biz utanmaktan biktik artik,biri bitiyor biri basliyor ne yazikki ...

    YanıtlaSil