30 Aralık 2010 Perşembe

Sahibinden satilik yepyeni az kullanilmis yil

cocukken kirtasiyeye gider en pullu simli yeniyil kartlarini alir pullar yuzume gozume yapisir eglenirdim,ve hepsinin icine klise   Erdogan ailesinin yeni yilini kutlar saglik,mutluluk ve basari getirmesini dileriz. Karahan ailesi yazar ailecek kutlardim yeniyili,belki kucuklerin ellerinden buyuklerin gozlerinden yada tam tersi operdik iste,herkes herkesi artniyetsiz operdi.gelen yeni yillar pek bi ikircikli ,pek bi kalles geldi bana,arkalarindan konusuyorum ayip oluyor ama:)sonra televizyonda dansoz cikacakmi diye meraklanirdik,tavuklar haslanmaya baslardi,organiktiler gec pisiyorlari yanina mutlaka pilav,kestane kebap,raki kokusu,kacak getirdiysen viski en conisinden:) agac falan suslenmezdi ozamanlar ecnebi isisydi yapanlar kinanirdi itinayla. sonra dansoz cikardi garip igreti bir durumdu dansoz izlemek,o zamnlar daha televole gormemistik,ciplakliga alisik degildik,sarkicilar giyinik sarki soylerlerdi.telefon cok yayagin degildi yeniyil karti attiysan baska iletisime gerek de kalmazdi.simdi heryerde noel baba,her evde yeniyil agaci,Sare bile Santa clous sarkilari ogrenmis.ne gerekirse yapiyoruz cok itaatkariz yani hergordugunu yapan ozenen,internette birbirini dikizleyen,super insanlar olduk yaw sonunda.bu da benim yeniyil notumdur hic kimseye hicbisey dilemiyorum,herkes hakettigini yasasin .bu yil.yeni yil veya her ne zaman isterse...simdi gidip zencefilli kurabiye yapmaliyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder