24 Kasım 2010 Çarşamba

Ayvalik-Cunda Moshos Butik Otel

Bayram tatilini degrelendirip Ayvaliga dogru plansiz bir gezi yaptik burnumuzun dikine gidip yeni yerler,tatlar kesfettik,az zamana cok seycikler sigdirmaya calistik.
Ayvalik merkezde bir sanat dukkanina dalip herseye hayran olduk,hepsini alip eve goturmek istedik.Kocam icin seramik bir baykus heykeli ,kendime de mine tasli bir bileklik aldim ki o gunden beri hic kolumdan cikarmadim.
Cunda ise hemen buraya yerleselim bundan sonra burada yasayalim hissi uyandirdi.Plansiz yolculugun en zor kismi kalacak yerin onceden ayarlanmamis olmasi dezavantajini avantaja cevirdik.Cok hosumuzua giden bir butik otel kesfettik.Moshos guzel koku demekmis,adinin hakkini ise sonuna kadar veriyor.Ilk giristen itibaren sabun kokusu sizi sizden alip goturuyor,beni cocukluguma goturdu sizi nereye gotururse artik.
Bembeyaz carsaflar yastiklar sabunla yikanmis odanin ici muze gibi karakteristik bir Rum evi restore edilip otel olarak isletiliyor.
Oteli isleten karikoca ise size bir aile dostunu ziyarete gitmissiniz hissi veriyor.Otein arkadaki  kucuk bahcesinde  kahkahalar esliginde yaptigimiz kahvalti da cok keyifliydi.
Ayvalik donusu yol uzerindeki Sokol yapi marketten dogal zeytin yagi sabunu ve yeri silmek icin sabun kokulu detarjanlar aldimim ve evde de ayni havayi yakaladim simdilik.
Ne cok yaziya gecirilecek sey ne kadar az zamanim var hersey icin. bircok seyi ya aceleyle ya da yarim yapabiliyorum ve simdi ben gidiyorummmm.....
asamaya yetisemiyorum yazmaya m normal sanirim.

2 yorum:

  1. bebekler: www.fidanbezbebek.com.tr
    otel:http://cundabutikmoshosotel.com/index.php

    YanıtlaSil
  2. Offff Ayvalik cok guzel, ben de Seker Bayrami sonrasi en kisa zamanda bir kez daha gitmeli diye kendime not dusmustum. Insallah bir kere de beraber gideriz ;)

    YanıtlaSil