14 Aralık 2009 Pazartesi

kizim iki yasinda

Minik kizim iki yasina basti.simdi ondan uzaklarda onu ne kadar ozledigimden habersiz anneannesiyle oyun oynuyor.Artik hayal dunyasi da gelismeye basladi bunu oynamaya basladigi minik misafircilik oyunlariyla kanitliyor.Birseye hayir olmaz dedigimizde cozumler uretiyor.Gecen haftalarda benden kurabiye istedi,ben de kurabiyenin hepsini yedin ve simdi hic kurabiyemiz yok dedim
sare: alsancak(ki alsancaga inmek onun icin Reyhan'dan kurabiye almak demek)
ebru:ama kizim yagmur yagiyor,yagmurda islaniriz
sare:(hirkasini gostererek)bunu
ebru:askim o bizi yagmurdan koruyamaz,cok islanir hasta oluruz
sare:araba(yorma kendini yurumek zorunda degiliz arabaya binelim diyor!!)
ebru:ama arabayi baban aldi bende araba yok simdi,arabayla gidemeyiz yani..
sare:bisiklet(yavrum her yolu ,her careyi deniyor olmasi zekasinin cevikligi super iste benim kizim)
sare:bisiklet buyuk olmassss(yani sen buyuksun bisiklete kucukler biner diyor bana)sonra artik uretecegi cozum kalmayinca boynunu bukup oturacakken ben ilk karsilikli muhabbetimizin tadini cikardim gobusunu actirdim optum optuumm....
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. Guzel prenses iyi ki dogmussun, hayatin da kendin gibi guzel olsun. Saglikli mutlu hep ailenle guzel gunlere insallah...

    (Bu fotoyu mail olarak istiyorum, evimin guzel bir kosesi ona ayrildi bile)

    YanıtlaSil
  2. evet bak bende de simdi bir fikir pirtladi ,Ben de Kevin kusun fotografini istiyorum,Sare'nin odasindaki cerceveli duvara butun kuslarin fotolarini asacagim..hehe super olacak.hemen yakisikli bir poz lutfeennn.

    YanıtlaSil